Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hlasy, že někdo "neoprávněně" studuje v zahraničí, jsem nezaznamenal. Asi málo čtu. Nicméně, názor, že to je pro člověka velmi přínosné, sdílím a nikdy bych to nikomu nevyčítal.

A "Pražskou kavárnou" to vůbec nemá co dělat. To je prostě jen jiný název pro ty, kteří dříve byli nazýváni "Havlisty", "Pravdoláskaři" nebo "Věční petenti" a já bych je možná nazval věčnými, od života odtrženými, idealisty.

A, člověk studující v cizině, může být 100% pragmatikem.

0 1
možnosti
VV

Nejen studovat. Oba moji dedove i tata jeli na zkusenou do Vidne a do Berlina. A nikdy toho nelitovali. mnohe se tam naucili. Ale o jeti na zkusenou do Moskvy jsem nikdy neslysel. A asi by take nebylo cim se chlubit.

6 0
možnosti
PJ

P66e39t79r 88J19í26l67e46k

16. 4. 2018 3:43

Já si myslím, že do Ruska by se jezdit mělo povinně. Výrazně by ubylo obdivovatelů Putina. Já tu zkušenost udělal.

7 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 994x
Student, co se nějak ocitnul v Jeruzalémě. Na místě, které je neuvěřitelně různorodé, plné protikladů a taky trochu šílené. Tak bych o něm chtěla psát.